Thursday 26 November 2015

Kesan pengambilan Vitamin C







Bulan ni ada Promosi Vitamin C. Vitamin C ni adalah vitamin asas yang diperlukan untuk pertumbuhan dan baik pulih Tisu di semua bahagian Badan kita.

Kolegen dan Protein penting yang digunakan untuk Kulit, Rawan , Tendon, Ligament & Saluran Darah.


AKIBAT KEKURANGAN VITAMIN C.





Masalah saya dulu adalah :-


  • Gusi Berdarah
  • Kulit Kusam
  • Ulser
  • Pori Membesar
  • Tumit Kasar
  • Kulit Kering
  • Kerap Bersin ( Alahan )

Alhamdulilah bila saya amalkan Secara Konsisten Vitamin C ni saya lebih Yakin & Sihat. Segala masalah yang saya hadapi makin Pulih. 

Ulser dan Gusi berdarah makin Kurang kena, Kalau tak Jenuh cari Bonjela. Dah la Mahal. hew hew hew..

Kulit makin Berseri dan tak kusam. Lembut dan Kurang Berminyak. Sebab kesan dari Pengambilan Vitamin C dan Masker Vitamin C.

Hehe.. Sambil makan untuk jaga dalaman, Kita bagi EXTRA untuk Kulit Luaran. Baru cepat sikit hasil die. Tak caya cer korang buat..


KESAN  PENGAMBILAN VITAMIN C BERLEBIHAN.




Kajian Mengatakan Vitamin C Shaklee adalah selamat jika ambil secara berlebihan ( 5000mg) 10 biji Vitamin C. Ini kerana Sifat Vitamin C kami adalah Sustained Release dan Bioflavonoid. Ia selamat dan tidak bertoksin.


Tidak membebankan Buah Pinggang jika Minum Air Masak mengikut Keperluan badan. Vitamin C mudah larut dalam badan, maka ia adalah Selamat dari Anasir yang tidak betul.

Ini Untuk Vitamin C Shaklee je tau. Vitamin lain saya tak tahu. Saya makan Vitamin Shaklee je. Haha.







Hasil Mereka yang Ambil Vitamin C. 










Bulan ni ada offer. Nak boleh order. Silakan order..

Alyaa Zainal 
 Perunding Jerawat Kecantikan Shaklee 
 ðŸ“± 013-2629310 🚙 Nilai,Seremban,Enstek

No comments:

Post a Comment