Monday 23 November 2015

KESAN BERMASKER DENGAN VITAMIN C SHAKLEE







Boleh ke Masker Dengan Vitamin Shaklee?.

BOLEH. Bukan setakat untuk makan atau pun jagaan dalaman sahaja,Malah untuk penjagaan Luaran pun Boleh.

Kepentingan Bermasker ni SANGAT BAGUS untuk dapatkan Kulit yang Sihat, Lembut dan Gebu. Bagi mereka yang ada masalah Kulit, bolehla cuba masker muka dalam seminggu 2-3 kali. 

Hasilnya sangat SUPERB!. Kulit Muka saya dulu sangat BERMINYAK  dan ada WHITEHEAD. KUSAM dan sebagainya. Malu menguasai diri bila muka nampak KUSAM. 

Bila kawan SYORKAN shaklee Alhamdulilah Kesihatan saya luaran dan dalaman sangat  BAGUS!. 

Bila selalu buat Mask kan, Kita akan nampak AWET MUDA, serta masalah KULIT MUKA akan Hilang. Sangat memuaskan Hati bila saya ambil Set Kecantikan Shaklee.






Vitamin C tu saya campur dengan ESP tau. Baru Best, teksturnya Pekat. Nak tau Macam mana saya bancuh?.. Jom saya Tunjukan.


Bahan-bahan : -

1 Biji Vitamin C Shaklee (Hancurkan Vitamin C guna belakang sudu)
1/2 sudu Teh ESP.
Air Masak Secukupnya.



  1. Campurkan Semua bahan diatas. Kacau guna Sudu yang bersih. Kacau sebati. 
  2. Jika Cair tambah ESP lagi.
  3. Siap. Sedia digunakan.

Opsss! Sebelum Sapu kat muka, pastikan Muka dah dicuci sebersihnya ea. Baru la dapat hasil yang TERBAIK!..




Selepas Konsisten buat masker dan amalkan Set Kecantikan Shaklee.












Testimoni Mereka yang telah Ambil set kami. Bukan Susah sangat pun. Telan dan Bancuh. Hanya 2 Minit.

NAK CUBA BOLEH HUBUNGI SAYA..



Alyaa Zainal
 Perunding Jerawat Kecantikan Shaklee
 ðŸ“± 013-2629310 🚙 Nilai,Seremban,Enstek

1 comment:

  1. nak tanya. saya jenis susah ambik pil hehehe kalau consume vit c sr tu kalau sy gigit2 bagi hancur dulu effect dia sama ke dgn yg telan terus hehe

    ReplyDelete